Johannesschule Sundern

Hallo, da sind Sie ja! Wir freuen uns, dass Sie die. Erfahren Sie viel Wissenswertes. Sehen Sie viele Bilder und Aktivitäten. Erhalten Sie einen lebhaften Eindruck. Stellen Sie fest, dass sich die Kinder. In der Johannesschule wohlfühlen. Neuer Bericht unter Aktuelles. Bilder von Montag 01.06.2015. Bilder von Dienstag 02.06.2015. Bilder von Mittwoch 03.06.2015. Letzte Änderung 22.03.2018.

OVERVIEW

This web site johannesschule-sundern.info currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have evaluated twenty pages inside the website johannesschule-sundern.info and found zero websites referring to johannesschule-sundern.info. We were able to unearth two contacts and directions for johannesschule-sundern.info to help you reach them. This web site johannesschule-sundern.info has been on the internet for one thousand and fifty-eight weeks, ten days, twenty-two hours, and thirteen minutes.
Mar 2004

JOHANNESSCHULE-SUNDERN.INFO RANKINGS

This web site johannesschule-sundern.info has seen fluctuating levels of traffic through the year.
Traffic for johannesschule-sundern.info

Traffic ranking (by month) for johannesschule-sundern.info

Traffic ranking by day of the week for johannesschule-sundern.info

JOHANNESSCHULE-SUNDERN.INFO HISTORY

This web site johannesschule-sundern.info was began on on March 26, 2004. It is now one thousand and fifty-eight weeks, ten days, twenty-two hours, and thirteen minutes young.

WEBPAGE PERIOD

WHAT DOES JOHANNESSCHULE-SUNDERN.INFO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of johannesschule-sundern.info Mobile Screenshot of johannesschule-sundern.info Tablet Screenshot of johannesschule-sundern.info

Jutta Goers

Gruenewaldstr. 13

Sundern, DE, 59846

Clanotopia IT-Service Ltd.

YourWebstart Hostmaster

Manderscheidtstr. 6

Essen, DE, 45141

JOHANNESSCHULE-SUNDERN.INFO HOST

Our web crawlers identified that a lone root page on johannesschule-sundern.info took six hundred and fifty-six milliseconds to come up. I could not discover a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider johannesschule-sundern.info not secure.
185.57.88.11

dns1.alvotech.de
dns2.alvotech.de

I found that this domain is operating the nginx os.

DESCRIPTION

CONTENT

This web site johannesschule-sundern.info had the following in the web page, "Hallo, da sind Sie ja! Wir freuen uns, dass Sie die." Our analyzers noticed that the webpage stated " Sehen Sie viele Bilder und Aktivitäten." The Website also said " Erhalten Sie einen lebhaften Eindruck. Stellen Sie fest, dass sich die Kinder."

SIMILAR WEB SITES

Johannesschule Saalfeld - Herzlich Willkommen

Die Johannesschule Saalfeld ist eine staatlich anerkannte Grundschule in freier Trägerschaft. Musik berührt, macht Glauben lebendig und bringt Menschen zusammen. Mehr als Worte es allein vermögen. Musik trägt das Wort Gottes in die Herzen der Menschen. Das gemeinsame Erlebnis musischer Bildung.

Herzlich willkommen - Freie Johannesschulen Flein

Wir sind eine heilpädagogische Schule nach der Pädagogik Rudolf Steiners mit den Förderschwerpunkten Lernen und geistige Entwicklung. Schulzweig für Kinder und Jugendliche mit dem Förderschwerpunkt Lernen. Schulzweig für Kinder und Jugendliche mit dem Förderschwerpunkt geistige Entwicklung.

Johannesschule Sassenberg

Für den Inhalt dieser Seite ist eine neuere Version von Adobe Flash Player erforderlich.